Kako usrećiti djecu


Vraćajući se danas sa ispita i lutajući ulicom po vrelini sunca sam primjetio dva dječaka u jednom ćošku na trotoaru. Ispred njih je bi jedan mali stočić i sjedili su jedan do drugog. Radoznalica kao i uvijek sam im prišao da vidim šta će oni tako mali tu po vrućini. Jedan od njih dvojice, manji, me je dočekao sa pitanjem:
 "Ho'š nešto kupit ?"
Na stoliću su bili poredani sitni predmeti koje su njih dvojica sami pravili i prodavali prolaznicima.
Dva mala slatkiša sa prelijepim plavim okicama su mi pokazivali svoje radove .Tu je bilo malih šarenih narukvica od gumica, crteža na blok papiru koje su sami slikali, i još sitnih igračkica. Bili su toliko komunikativni da sam ih par minuta svašta zapitkivao, a oni su meni sa velikom radošću odgovarali. Kao i većina studenata u našoj lijepoj BiH sastavljamo nekako naš džeparac. Pogledao sam u novčanik i vidio da će mi ostati par maraka od  autobusne karte da se vratim kući. Odmah sam zapazio osmijeh na dječijim licima. Rekao sam da mi daju dvije narukvice i stavio manjem onih par maraka u ručicu. I sam sam mogao osjetiti njegovu sreću. To je neopisiv osjećaj kada usrećite dijete sa tako jednom sitnicom koja njemu ,vjerujte, puno znači. A i ramazan je, pa sami osjetite neku toplinu u duši, kada nekom izmamite osmijeh na lice, a ništa vas skoro ne košta. Sa punim srcem radosti sam se pozdravio sa njima i poželio im sreću. Znate tu prelijepu emociju uzrokovanu dječijim osmijehom ? Neopisiva je riječima !
Enes, r.a, također prenosi da, kada god bi Poslanik, sallallahu ‘alejhi ve sellem, prošao pored djece na putu, on bi im se nasmiješio i nazvao im selam. Poslanik, sallallahu ‘alejhi ve sellem, je također rekao: “Onaj ko nije milostiv prema našim mlađima i ne poštuje naše starije nije naš. “(Tirmizi, Ahmed i Hakim)
I još za kraj : Ako vas vaše dobro učinjeno dijelo ne raduje, sigurno vas neće ni loše rastužiti ,i nećete osjećati grižnju savjesti.
loading...