Sine, sad će Bajram...

- Sine, sad će Bajram, Ako bog da, hoš' li doć…
- Spremiće mama svašta.
- Napravit će mama i onu tvoju pitu, što najvoliš, a ima i kukurznog brašna od onog našeg bjelca, što smo lani sijali u Luci, kad ste nam bili za Maj.
- Rekla sam ocu nek nam samelje, pa da malo ostoji, bit će onda još bolje…
- Kupila sam i sir od Fatime, rekla sam joj, da skupi i malo kajmaka onog domaćeg, u vas tog' tam nejma…
- Bi će i baklave, mama je iznijela i šporet, vam u verandu, pa da mogu naložit i poistiha kore osušit…
"Neznam, mama, hoćul moć doć… Morat ću radit, pa ti sad neznam ništa kazat".
- Eh Bože dragi, pa da mi hoće doć, pa da, i ja, ova svoja vrata, imam kome širom otvorit, i kazat, Bujrum sine….
Reče majka u sebi, i tiho prozbori….
- De vidi sine, pa ako morete ikako doć, vidi s'otim tvojim šefom, pa mu reci, da nisi bio od lani, morebit te i pusti..




Autor: Mirsad Zafina Mehić,01.07.2015,

 
Djeco draga, dobri insani a i oni koji nisu dobri, bujrum pročitat i prohobajte svoje majke razveselit, ako ništa drugo, barem uz Bajram. Zakucajte i otvorite njihova vrata, jerbo bolje nagrade nejma, neg' majčinu dušu razveselit i osmijeh na lice metnut


Izvor:novihorizonti.ba
loading...